امسال ۶ هزار و ۵۵۲ پرونده از سوی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری رسیدگی شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از ورود بیش از ۶ هزار و ۵۵۲ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سالجاری در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ازر و بهداشت، دارو و  درمان خبر داد.

محمدرضا عمرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار هزار و ۳۸۵ پرونده از پرونده‌های ورودی در حوزه کالا و خدمات، ۹۸۸ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۱۷۹ پرونده در حوزه بهداشت و درمان بود و در این مدت ۶ هزار و ۶۰۹ پرونده تخلف که تعدادی از آنها مربوط به گذشته بود، مختومه شد.

وی اظهار داشت: متخلفان در سه حوزه کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت و درمان به پرداخت مبلغی بیش از ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در شعب تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات ۲۰ روز، بخش کالای قاچاق ۷۵ روز و بخش بهداشت و درمان ۱۸روز است.

وی اظهار داشت: در راستای کنترل بازار شب یلدا با حضور گروه‌های نظارتی مشترک از صنعت ، معدن وتجارت ، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی ۱۳۰ پرونده‌ با تخلفات درج نکردن قیمت، ارائه ندادن فاکتور و گران‌فروشی تشکیل شد.

به گفته وی، از این تعداد ۸۵ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به بیش از ۳ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha