ریزش کوه در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد موجب کندی تردد خودرویی شد

یاسوج - ایرنا - رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون در برخی از جاده‌ های استان شامل جاده یاسوج به کاکان ، چرام به یاسوج ، گردنه مله شوره و حدفاصل تونل گل زردی در جاده یاسوج به بابامیدان ریزش کوه گزارش شده و موجب کندی تردد خودرویی شده است.

سرهنگ بهنام ویسی پور چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود ریزش کوه در نقاط اعلام شده اما با تلاش پلیس و راهداران جاده‌ها باز شده ولی تردد به کندی انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در جاده یاسوج به چرام حد فاصل منطقه جوخانه و یاسوج به کاکان بارش برف آغاز شده از رانندگان این مسیر خواست که وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش بینی می شود از ساعات نخستین بامداد ، بارش سنگین برف در دیگر جاده های کوهستانی استان آغاز شود.

سرهنگ ویسی پور به مردم توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر چهارشنبه وارد شده و تا اوایل صبح روز جمعه فعالیت آن ادامه دارد.

براساس گزارش سازمان هواشناسی میزان بارش‌ها تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ در جاورده ۱۱، مارگون ۷، لنده ۷، تنگ سرخ ۷، قلعه رئیسی ۷ میلیمتر، امامزاده جعفر ۵.۸، باشت ۵، ماهورباشت ۵، بوستان ۵، دیل ۵، دهدشت ۴.۵، چیتاب ۴.۳، چرام ۳، کالوس ۳، دشت بز سادات محمودی ۲، موشمی زیلایی ۲، لیکک ۱.۴، فرودگاه یاسوج ، منصور خانی کاکان و ستنگان یک میلیمتر باران بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha