تمام محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی باز ولی لغزنده است

ارومیه ایرنا - رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف این استان، گفت: تمام محورهای ارتباطی باز و تردد جاده‌ای بدون مشکل در جریان است.

سرهنگ رضا پناهی مقدم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس در محورهای اصلی حضور دارند، افزود: با وجود بارش چند ساعته برف در بسیاری از مناطق استان، هیچگونه انسدادی در محورهای ترددی استان نداریم.

وی با اشاره به کاهش شدت بارندگی‌ برف در جنوب آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: شدت بارندگی‌ها در شمال استان به خصوص گردنه قوشچی افزایش یافته و همچنان ادامه دارد.

رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی به رانندگان توصیه کرد که به دلیل لغزنده بودن جاده، ضمن رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله لازم با خودروهای دیگر، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را حتما همراه خود داشته باشند.

سرهنگ پناهی مقدم با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در هنگام تردد در جاده‌های برف‌گیر ادامه داد: تقاضامندیم که شهروندان در ایام بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری جاده‌ای خودداری کنند.

۶۲۰ کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی برف روبی شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم گفت: بر اثر بارش برف به ویژه در جنوب استان، عملیات راهداری با قدرت انجام شده و ۶۲۰ کیلومتر برف روبی صورت گرفته است.

پیمان آرامون افزود: این عملیات با اسفتاده از ۲۸ دستگاه ماشین آلات و با تلاش ۵۷ راهداری انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بارش خفیف برف در گردنه قوشچی ارومیه را شاهد هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha