مطالبه‌گری مردم جزو ماموریت‌های راهبردی بسیجیان است

یزد- ایرنا- جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد گفت: مطالبه‌گری برای تحقق اهداف و آرمان انقلاب اسلامی و خدمت به مردم جزو ماموریت اصلی نیروهای بسیجی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمیدرضا محدث روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در سایه مطالبه‌گری و پرسشگری است که بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع و شاهد موفقیت در بخش‌های مختلف و ارتقای خدمت به مردم می‌شویم.

ترویج گفتمان تخصصی بسیج، جریان‌سازی ومطالبه‌گری و انعکاس عملکردهای سالانه از دیگر اقدامات مجمع بسیجیان استوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی ادامه داد: باید با روحیه مطالبه‌گری و بهره‌گیری از ارزش‌های معنوی و انقلابی نسبت به حل مسایل و مشکلات و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و بسیج تلاش صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه ماموریت اصلی بسیج مطالبه‌گری مطالبات به حق مردم برای توسعه بیش از پیش جامعه است تاکید کرد: در اصل منطق فعالیت‌های مجمع بسیجیان شامل فرمان اعتلای ۱۰ ساله بسیج، سیاست‌های ابلاغی مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج و سیاست‌های ابلاغی سپاه الغدیر است.

محدث به اهمیت برگزاری مجمع بسیج در استان اشاره کرد و گفت: این مجمع بر اساس ساختار مرکز هماهنگی و راهبردی بسیج در سطح کشور و استان تعریف شده و هدف از این مهم ایجاد شبکه نخبگانی به منظور احصای مسائل درونی و بیرونی بسیج است.

وی در ادامه با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که صورت گرفته به شناخت ظرفیت‌ها و ارائه راهبردهایی برای حل مسائل و نمایش مانور نخبگی بسیج اشاره و گفت: ترویج گفتمان تخصصی بسیج، جریان‌سازی ومطالبه‌گری و انعکاس عملکردهای سالانه از دیگر اقدامات در دستور کار مجمع بسیجیان استان است.

مطالبه‌گری مردم جزو ماموریت‌های راهبردی بسیجیان است

برگزاری اجلاس مجمع بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین رویکردها در بسیج به منظور بررسی و هم افزایی فعالیت‌ها در استان استجانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان در ادامه بیان کرد: گفتمان اصلی نیروهای جانبرکف بسیجی باید همواره بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود و کمک کردن به مسئولان برای رفع مشکلات جامعه مهمترین ماموریت بسیج برای تحقق دولت اسلامی است.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج و هیئت‌های اندیشه ورز استان از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار ذکر و کرد: گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع شش طرح از کارگروه‌های استانی و ۲۵ طرح از کارگروه های شهرستانی در مجمع بررسی و همچنان ادامه دارد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر همچنین راه‌اندازی و فعالیت‌های گروه‌های مختلف و تخصصی را از جمله اقدامات شاخص اقشار بسیج در سپاه الغدیر ذکر کرد و گفت: گروه‌های اقتصاد و زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، بهداشت و محیط زیست از جمله گروه‌های فعال در اقشار تخصصی بسیج یزد است.

محدث به اهمیت گفتمان‌سازی در باره رویکردهای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و افزود: برگزاری اجلاس مجمع بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای ما در بسیج به منظور بررسی و هم افزایی فعالیت‌های بسیج در استان است .

در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد و استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

مجمع بزرگ بسیجیان ۲۹ دی‌ماه جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha