کاهش دید موجب لغو ۳ پرواز فرودگاه ارومیه شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کاهش دید افقی موجب لغو سه پرواز صبح امروز /پنجشنبه/ از مقصد تهران به فرودگاه شهید باکری ارومیه شد.

محمدعلی نائل قراملکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروازها قرار بود صبح امروز از مقصد تهران به ارومیه صورت گیرد که به علت کاهش دید ناشی از بارش برف و مه انجام نشد ولی در حال حاضر سطوح پروازی در فرودگاه ارومیه باز بوده و آماده پذیرش پرواز است ولی همچنان در صورت کاهش دید، احتمال لغو شدن پروازها وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اظهار کرد: بعدازظهر امروز هم ۲ پرواز از تهران به سمت ارومیه و سپس از ارومیه به سمت تهران در برنامه وجود دارد که در صورت شرایط مناسب جوی انجام می‌شود.

نائل قراملکی گفت: شهروندان پیش از حضور در فرودگاه ارومیه با شماره‌های ۱۹۹ یا ۳۲۷۷۷۷۶۶ تماس گرفته و از وضعیت پرواز یا لغو آن مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، از بامداد امروز بارش برف در مرکز و جنوب آذربایجان غربی موجب لغزنده شدن جاده‌های استان و حتی مسدود شدن راه برخی روستاها شده است البته هنوز آماری از مسدود شدن راه‌های روستایی از سوی متولیان امور اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha