استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مکتب حاج قاسم آغازی که پایان نخواهد داشت

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز دیگری هم داشت که مکتب حاج قاسم بود و این نقطه آغازین پایانی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده عصر پنجشنبه در نخستین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در یاسوج، اظهار کرد: حاج قاسم به عنوان سردار مقاومت و کسی است که در جنگ با فرماندهی و رشادت‌ طلبی آغاز کرد و این برگ از زندگی‌اش را با شهادت پایان داد و اما یک آغاز دیگری هم داشت و آن هم شکل گیری مکتب حاج قاسم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مکتب حاج قاسم آغازی که پایان نخواهد داشت

وی ادامه داد: اکنون آغاز دیگری با نام سردار دل‌ها شروع شده است، شروعی که پایان نخواهد داشت؛ آغازی که تا زمانی که شرافت، مردانگی و مروت و تا وقتی که دفاع از مظلوم یک ارزش است، باقی خواهد ماند.

احمدزاده ابراز کرد: اسم حاج قاسم سلیمانی در تارک و پیشانی این مکتب تا ابد می درخشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال درباره حاج قاسم جمله جدیدی داشت و فرمودند: حاج قاسم دست یافتنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یعنی حاج قاسم با شهادتش تمام نشده است به این معنا که پدران و مادران آماده باشید مثل حاج قاسم تربیت کنید و هنوز هم حاج قاسم‌ها باید تربیت شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مکتب حاج قاسم آغازی که پایان نخواهد داشت

نخستین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در یاسوج به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی ، هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار و جمعی از مسئولان و عشایر غیور و مردم استان در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha