برف جاده‌های خراسان شمالی را لغزنده کرد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بارش برف از محورهای مختلف استان گزارش شده و سبب لغزندگی جاده شده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

محمد مشتری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد؛ بارش برف در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین گزارش شده است.

وی افزود: رانندگان عبوری از محورهای گرمه - سه راهی چمن بید (مرغزار)، جاجرم - (گردنه شوقان)، چمن بید - جنگل گلستان با بارش برف روبه رو هستند.

وی گفت: بارش باران هم در محورهای مختلف سبب لغزندگی جاده شده است از این رو رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

مشتری افزود: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند و در صورت سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: مردم پیش از سفر از طریق سامانه برخط ۱۴۱ از آخرین وضعیت تردد در محورها مطلع شوند.

براساس این گزارش هواشناسی خراسان با صدور هشدار سطح زرد، برای آخر هفته، بارش برف و باران و کاهش دمای هوا پیش بینی کرده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha