بیمارستان کیش آماده مقابله با موج هشتم کرونا است

کیش - ایرنا - رییس بیمارستان تخصصیکیش گفت: تمام امکانات و تجهیزات لازم مقابله با موج هشتم کرونا در این بیمارستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، کامران فردوسی روز جمعه در نخستین نشست اقدامات پیشگیرانه بیمارستان کیش اظهار کرد: ارزیابی و بررسی شرایط موجود و بهره گیری از تجارب اقدامات پیشگیرانه در پیک های گذشته و ارائه راه کارهای موثر جهت مقابله با پیک هشتم کرونا و تقویت آن اولویت این بیمارستان در روزهای آتی است.

وی افزود: علی رغم اینکه آمادگی لازم به منظور ارائه خدمات در این بیمارستان فراهم است اما در حوزه های منابع انسانی، تجهیزات پزشکی، دارویی و فضای درمانی باید نقاط ضعف را برطرف و از،توان حداکثری برای ارایه خدمت به مردم بهره گیری کرد.

فردوسی با بیان اینکه بر اساس پی‌گیری‌های انجام شده و جمعیت آماری جزیره این سهمیه از سطح بخش به سطح شهرستانی ارتقا یافته است اضافه کرد: با این افزایش و در یافت سهمیه های لازم انتظار می رود کمبودی از لحاظ داروهای کرونایی در جزیره وجود نداشته باشد.

براساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این جزیره در حال حاضر در وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا قرار دارد وموردی از زیر سویه های جدید در آن شناسایی نشده است.

فعالیت بیمارستان کیش سال ۱۳۷۲ شروع شده و مرحله سوم این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ افتتاح و ظرفیت بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت افزایش پیدا کرد.

این بیمارستان در جزیره کیش با هدف ارایه خدمت به بومیان، ساکنین و گردشگران تاسیس شده و از سال ۱۳۹۲ هدف و رویکرد آن به سمت گردشگری سلامت با توجه به پتانسیل های بالقوه این جزیره پایه ریزی شد.

جزیره کیش از توابع بندر لنگه استاندهرمزگان در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha