۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 84990683
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دماوند: فرهنگ مصرف را باید اصلاح کنیم

دماوند _ ایرنا _ امام جمعه دماوند گفت: صرفه جویی در مصرف آب و برق و گاز وظیفه عمومی و همگانی است، ما باید فرهنگ مصرف را اصلاح کنیم و قدر نعمت ها را بیشتر بدانیم.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دماوند افزود: منابع آبی ما به دلیل خشکسالی و کم شدن بارش ها و مصرف بسیار زیاد آب، دچار کاهش شدید شده است؛ اگر مصرف آب را کنترل نکنیم در آینده نزدیک دچار بحران خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران از اسلامی بودن مردم عصبانی هستند، اظهار داشت: آنها از حجاب ، نماز جمعه و جماعت، از تجمعات محرم و صفر ، بزرگداشت اربعین و غدیر، گرامیداشت ولادت و شهادت معصومین (ع) و روشنگری حقایق در این مراسم ناراحتند.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به بی ثباتی قیمت ها در بازار خاطرنشان کرد: مردم از دولت توقع دارند برای برطرف کردن آن برنامه ریزی جدی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مادران شهدا، شهیدان را در دامن خود پرورش دادند و همسران شهدا با همراهی و صبوری خود و نیز با تربیت فرزندان شهدا ، راه مادران شهدا را ادامه دادند بنابراین ما مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم.

فتاح دماوندی تاکید کرد: همه ما باید قدر خانواده شهدا را بدانیم و سعی کنیم با عمل به وصیت شهدا ، راه آنها را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: برخی آمریکا و دشمنان اسلام را دوست دارند ، اما بدانند که آنها ما را دوست ندارند و اگر بر ما تسلط پیدا کنند، ما را غارت، تضعیف، تجزیه و وابسته می‌کنند؛ آنها با استقلال و قدرت ما مخالفند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha