۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84990810
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیروزی مس سونگون در دیدار حساس لیگ برتر فوتسال

تهران- ایرنا- مس سونگون با پیروزی در بازی حساس هفته بیستم لیگ برتر فوتسال یک گام به قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با انجام سه دیدار در شهرهای آمل، مشهد و قم به پایان رسید. در حساس‌ترین دیدار این هفته، مس سونگون ورزقان پس از یک نیمه پرهیجان و تساوی دو بر دو مقابل قند کاترین در آمل در نیمه دوم موفق به کسب سه امتیاز شد تا یک گام دیگر به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران نزدیک شد. شاگردان اسماعیل تقی‌پور در این بازی بسیار هوشمندانه بازی کردند و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شدند.

آناصنعت این هفته میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود. آن هم در شرایطی که آناصعنت برای فرار از سقوط به سه امتیاز بازی احتیاج داشت. هرچند که این تیم شروع خوبی داشت اما در نهایت شاگردان محمد کشاورز با درخشش بازیکنان قمی خود توانستند ۴ بر ۲ پیروز از زمین خارج شوند. گیتی‌پسند اصفهان با کسب این سه امتیاز خارج از خانه مجدداً به رده دوم جدول بازگشت و در فاصله ۹ امتیازی صدرنشین لیگ قرار گرفت.

دربی فوتسال مشهد بین تیم‌های فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته بیستم بود. رکن‌آذین قعرنشین که مدت‌هاست جز شکست نتیجه‌ دیگری کسب نکرده در ابتدای بازی این هفته از حریف عقب افتاد اما در نهایت به تساوی ۴ بر ۴ رسید. این امتیاز اولین دستاورد حسین اسلامی سرمربی جدید رکن‌آذین خاورمیانه بود.

نتایج بازی‌های هفته بیستم به این شرح است:

صنایع پشتیبان یک – مقاومت البرز ۲

سفیر گفتمان ۴ – گهر زمین ۲

کراپ الوند ۵- سن‌ایچ ساوه یک

فولاد زرند ۲ – زندی بتن صفر

آنا صنعت قم ۲- گیتی پسند ۴

قند کاترین ۲ – مس سونگون ۴

فرش‌آرا ۴ – رکن‌آذین ۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha