۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84991623
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخستین سالن ورزشی چند منظوره طرح شهید سلیمانی در البرز گشایش یافت

کرج - ایرنا - نخستین سالن ورزشی چند منظوره طرح شهید سلیمانی و یک مدرسه پنج کلاسه استان البرز روز شنبه در شهرستان فردیس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین گشایش این ۲ فضای ورزشی و آموزشی گفت: این مجموعه ورزشی آموزشی

با زیربنای یک هزارو۷۰۰ متر مربع به نام " جانان نجاری " به همت جانباز ۷۰ درصد حاج علی نجاری از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مدت زمان پنج ماه احداث شده است .

سید مسلم رییسی اظهار کرد: برای فضای ورزشی آموزشی ۱۳ میلیارد تومان توسط فرد خیر پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بهینه سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای به منظور افزایش میزان تحرک بدنی دانش آموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و تربیت و تحویل نسلی سالم و با نشاط به جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی است.

فرزندان ایران خدمات دلسوزانه و جهادی خیرین را فراموش نمی کنند

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین گفت: فرزندان ایران خدمات دلسوزانه و جهادی خیرین را در عرصه تعلیم و تربیت هیچگاه فراموش نمی کنند.

علی حجرگشت افزود: کارهای زیبا و خیر خواهانه خیرین که با نیت معنوی درآموزش و پرورش برای فرزندان این مرز و بوم انجام می شود نشان از نگاه معنوی آنان دارد.

نخستین سالن ورزشی چند منظوره طرح شهید سلیمانی در البرز گشایش یافت

وی خاطرنشان کرد: خیرین همیشه یاریگر آموزش و پرورش در حوزه ساخت و ساز هستند که همه ما زحمات این عزیزان را ارج می نهیم.

حجرگشت تصریح کرد: جانباز خیری که این این سالن ورزشی را ظرف مدت کوتاهی آماده کرد تا به دانش آموزان بار دیگر در مجاهدت و در میدان بودن را با الگو برداری از شهید سردار قاسم سلیمانی به تصویر بکشد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: شهرستان فردیس در استان البرز و کشور کمترین سرانه آموزشی را دارد لذا ساخت مدرسه در این شهرستان نیاز به همراهی مسوولان از جمله شهرداری و اعضای شورای اسلامی فردیس در تامین زمین دارد.

وی ادامه داد: اکنون هفت پروژه زمین چمن مصنوعی برای ورزش دانش آمو.ران فردیس آماده شده است .

حجرگشت اظهار کرد: اکنون حدود احداث ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در استان البرز در حال انجام و پیگیری است.

وقف و کار خیر چشمه ای همیشه جاری است

استاندار البرز در این مراسم گفت: وقف و کار خیر چشمه همیشه جاری است که برکات و ثواب آن ماندگار است.

مجتبی عبداللهی با قدردانی از جانباز خیر حاج علی نجاری افزود: این خیر افزون ساخت این سالن و مدرسه پنج کلاسه، احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه دیگر در شهرستان فردیس نیز برعهده گرفته است.

نخستین سالن ورزشی چند منظوره طرح شهید سلیمانی در البرز گشایش یافت

وی خاطرنشان کرد: ما در گوشه گوشه استان البرز خیرین بزرگواری را داریم که به کمک دولت آمده اند تا عقب ماندگی فضای آموزشی استان را جبران کنند که دست بوس این عزیزان هستیم.

عبداللهی یادآورشد: ما مسوولان از همت و زحمات خیران تکریم و تقدیر می کنیم زیرا به کمک ما آمده اند تا با همت خود زیرساخت ها را برای مردم استان البرز آماده کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در یک سال و چند ماه گذشته کارهای خوبی دراستان شکل گرفته است و با توکل به خدا در کنار مردم تلاش می کنیم تا مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: در جهاد مدرسه سازی ۲۰۰ مدرسه برای البرز پیش بینی شده است که بخشی از آن به همت خیرین ساخته می شود در حالی که ۵۵۰ مدرسه در استان کم داریم و همچنان به کمک خیرین در امر مقدس مدرسه سازی داریم که باید همه دست به دست هم دهیم.

عبداللهی ادامه داد: شهرستان فردیس نیز حداقل به ساخت ۳۰ مدرسه نیاز دارد که می بایست فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر فردیس تلاش کنند برای ساخت مدرسه، زمین آن را تهیه کنند.

استاندار البرز افزود: ۲ بیمارستان با ۶۰۰ تخت درایام دهه فجر آماده افتتاح می شود.

مسوولان البرز برای ساخت مدرسه زمین آماده کنند

حاج علی نجاری خیر مدرسه سار و جانباز ۷۰ درصد گفت: مسوولان البرز برای ساخت مدرسه در این استان زمین آماده کنند.

وی در آیین افتتاح سالن ورزشی خیرساز " جانان نجاری " که به یاد فرزند مرحومش ابراهیم نجاری در شهرک وحدت شهرستان فردیس سخن می گفت، اظهارکرد: دست مسوولان و مدیرانی که صادقانه و بدون ریا برای مردم کار می کنند را در این استان می بوسم.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت سالن ورزشی و مدرسه پنج کلاسه پروژه از خرداد ماه امسال شروع شد ، افزود: این پروژه با کار جهادی به سرانجام رسید.

نخستین سالن ورزشی چند منظوره طرح شهید سلیمانی در البرز گشایش یافت

وی با بیان اینکه ۱۸ ماه با شهید سردار قاسم سلیمانی همرزم و همسنگر بوده است، عنوان کرد: باید برای خدمت به مردم ازاین شهید بزرگوار الگو بگیرم و به خاطر همین در قلب مردم ایران و جهان جا گرفت چون مردمی بود و برای خدا کار می کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha