سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی: تا ۲ سال آینده لیگ برتری می شویم 

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: شک نکنید که تیم استقلال ملاثانی تا ۲ سال آینده لیگ برتری خواهد شد.

به گزارش ایرنا عزیز فریسات شنبه در حاشیه تمرین تیمش در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تیم از نظر روحی شرایط خوبی دارد و مدیران باشگاه با تمام وجود در خدمت تیم هستند.

وی با بیان اینکه استقلال ملاثانی شروع خوبی داشت اما رفته رفته مشکلات مالی روی نتایج تیم تاثیر گذاشت افزود: مدیرعامل باشگاه قول داده است که مشکل مالی را هرچه سریعتر حل کند تا بازیکنان از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

در نیم فصل دوم بازیکن جذب می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم صددرصد بازیکن جذب خواهیم کرد گفت: اولویت ما تستفاده از بازیکنان بومی است و در پست هایی که دچار ضعف هستیم از جاهای دیگر بازیکن جذب می کنیم.

وی استقلال ملاثانی را یک تیم مردمی دانست که نیازمند حمایت است البته مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و نمایندگان اهواز،کارون و ملاثانی به دنبال حل مشکل مالی تیم هستند.

فریسات در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل دوم گفت: استقلال ملاثانی در این فصل، یک رقیب سرسخت برای تمام تیم ها بوده و هیچ تیمی مقابل آن نتوانسته به سادگی نتیجه بگیرد.

وی افزود: سابقه فوتبال خوزستان نشان می دهد، هر زمان که تیم های استان متشکل از بازیکنان بومی بودند، خوب نتیجه گرفته اند و ما هم به دنبال این هستیم تا نتایج خوبی را رقم بزنیم.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha