۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84992529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار زنجان: ایرنا رسانه‌ای امید آفرین در جامعه است

زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان زنجان گفت: ایرنا رسانه‌ای امیدآفرین در جامعه است، البته امیدآفرینی به معنای مدح وضع موجود و مدیران نیست بلکه رسالت این رسانه، حقیقت گویی و آگاهسازی مردم است که در این عرصه قدم‌های خوبی بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز خالقی روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زنجان، افزود: فعالان صدیق و سازنده حوزه رسانه را باید به مثابه یک چراغ راه قلمداد کرد، چراکه با تشخیص نقاط ضعف و آسیب های موجود، همواره مدیران را به سمت و سوی سازندگی و توسعه سوق می دهند.

وی با بیان اینکه قلم همچون یک تیغ دولبه است، اظهار داشت: هم می توان با آن احساس امنیت را القا و ایجاد کرد و هم می توان با اغراض، جامعه را دچار چالش و بدبینی نمود.

خالقی با بیان اینکه در شرایط کنونی در کنار رسانه های واقعی، با پدیده شبه رسانه ها نیز مواجه هستیم، اظهار داشت: عده ای قلیل در بستر فضای مجازی تحت عنوان رسانه، با برخی از رویکردهای نسنجیده خود، بیشتر از یک رسانه درون مرزی در قالب یک پایگاه خبری بیگانه عمل می کنند.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: رسانه‌ های واقعی همانند ناظر مدیران را متوجه کاستی ها و نقص ها می کنند و در خیلی از مقاطع خط مشی های مدیریتی با کمک رسانه ها بازبینی و محقق می شود.

سرپرست خبرگزاری ایرنا زنجان نیز در این دیدار، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به عنوان یک رسانه رسمی و شناسنامه دار برای انجام رسالت اطلاع رسانی با هدف امیدآفرینی در جامعه تلاش می کند.

هادی درزی رامندی گفت: در کنار ایفای این رسالت مهم از گزارش کاستی ها و نقص های موجود نیز چشم پوشی نمی کند و از ظرفیت های چند رسانه ای و فضای مجازی برای تحقق بهتر ماموریت ها و رسالت های هدفگذاری استفاده می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha