پولادگر: امتناع ورزشکاران ایرانی از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی ایثار است

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: اینکه ورزشکاری در اوج آمادگی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از خودگذشتگی کرده و با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی روبه‌رو نمی‌شود، نهایت ایثار است و باید قدردان این قهرمانان باشیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان برای رسیدن به موفقیت، سال‌ها تلاش و تمرین می‌کنند و اینکه در اوج آمادگی به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی خودداری می‌کنند، مانند یک جهاد است و باید از چنین قهرمانان ارزشمندی به خوبی تجلیل شود.

وی ادامه داد: ورزشکاری که سال‌ها تمرین می‌کند، به دنبال آن است تا نتیجه زحمات و ثمره عمر خود را ببیند. او مسیر سختی را طی می‌کند تا در یک میدان بزرگ ورزشی به افتخار برسد و اقدام ارزشمند آنها در چنین مواقعی اوج ایثار و فداکاری است. ما در وزارت ورزش نگاه حمایتی به این ورزشکاران داریم زیرا این‌ ورزشکاران در اوج ایثار و اقتدار این کار را انجام می‌دهند.

پولادگر در خصوص حضور سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی در انتخابات پیش روی چند فدراسیون از جمله وزنه‌برداری هم گفت: سرپرست فدراسیون می‌تواند نامزد شود و منع قانونی ندارد و اگر مشکل و شکایتی نباشد این روند خلاف نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha