توطئه‌های دشمنان در کشور با رهبری‌های داهیانه خنثی شده است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دلیل رهبری داهیانه راه به جایی نبرده و خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا "جواد قناعت" روز دوشنبه در دیدار "ناصر ابوشریف" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: دشمن وقتی در بحث تجزیه‌طلبی و اختلاف بین مذاهب، تحریم‌های نظامی، علمی، دارویی و ترورهای مختلف راه به جایی نبرد، تلاش کرد با کمک برخی اراذل و اوباش، آخرین تلاش خود را برای ضربه زدن به این کشور و تضعیف ایمان مردم انجام دهد.

وی گفت: جمعیت بانوان ایران اسلامی حدود ۴۰ میلیون نفر است و در اغتشاشات اخیر شمار اندکی فریب دشمن را خوردند اما همه این فتنه‌ها با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: آمریکا در این فتنه‌ هم هیچ موفقیتی نداشت چون کشور و انقلاب، توطئه‌های سنگین‌تری را در سال‌های قبل پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به لزوم وحدت بین مسلمانان افزود: ۴۳ سال‌ قبل امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و در آن روزها برایم سوال بود که چرا رهبر انقلاب اسلامی هنوز در شرایطی که ساختار و قوانین کشور شکل نگرفته است، روزی را به نام قدس نامگذاری کردند.

قناعت گفت: بعدها دریافتم که امام راحل با تاسیس انقلاب اسلامی به دنبال فراهم کردن مقدمات ظهور منجی عالم بشریت هستند و یکی از مولفه‌های اصلی ظهور وحدت بین مسلمانان و نجات مردم مظلوم فلسطین است لذا باید انتقام این مردم مظلوم از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شود.

وی اظهار داشت: براساس تحلیل و تفسیرها امام خمینی (ره) ماموریت داشت با همراهی مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی، این پیام را به جهانیان منتقل کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یهود افراطی مقصر اصلی انحراف در صفوف مسلمین است که باید انتقام آن به دست منجی عالم بشریت گرفته شود.

وی با اشاره به سختی‌هایی که امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی تحمل کرد افزود: بعد از موفقیت اولیه امام راحل، جهانی کردن انقلاب و پیام آن ماموریت دیگری بود که دنبال شد.

قناعت اظهار داشت: راه خروج از سلطه مستکبران و موفقیت جهان اسلام، مسیری است که توسط انقلاب اسلامی، امام و رهبری ارائه شده و فلسطین هم با همین روش می‌تواند نجات یابد.

وی در ادامه با اشاره به دیدگاه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ویژگی‌های ارزشمند زیادی برای سردار سلیمانی مطرح شده که اخلاص و جانفشانی از جمله آنها است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید سلیمانی هیچ گاه وابسته به پست و مقام نبود ادامه داد: او سرباز واقعی امام و رهبری بود و از این حیث یک الگو محسوب می‌شود.

وی گفت: سردار سلیمانی در حالی که خود را سرباز وطن می‌دانست، ‌ سردار دل‌ها شد و جان خود را در راه مردم مسلمان منطقه داد که تحت ظلم و مشکلات متعدد هستند.

قناعت با اشاره به ظرفیت‌های جهان اسلام به‌ویژه در حوزه حزب‌الله، حماس و شیعیان کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه و یمن افزود: همه مسلمانان این کشورها، رهبر معظم انقلاب را به عنوان رهبر جهان اسلام پذیرفته‌اند و این موضوع برای آمریکا، ‌ انگلیس و اسراییل سخت است لذا در داخل کشورها به دنبال شیطنت‌های فراوان هستند.

وی گفت: با وحدتی که بین مسلمانان با محوریت مقام معظم رهبری شکل گرفته است، نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان همواره خنثی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم تقویت وحدت بین شیعه و سنی گفت: همه مذاهب در چارچوب اسلام ناب زندگی مسالمت‌آمیز دارند و اکنون فرصت بسیار خوبی در جهان اسلام فراهم است تا بتوان اسلام ناب را اشاعه داد.

وی ادامه داد: شخصیت‌های همچون سردار سلیمانی در کشور فراوان است که باید معرفی شوند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: باید دیپلماسی فرهنگی از مسیر مسجد رقم بخورد.

حجت‌الاسلام علی محقی با قدردانی از همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دعوت از نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران به این استان گفت: تلاش می‌کنیم این نوع تبادلات فرهنگی را ادامه دهیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران که به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است، صبح امروز با استقبال جمعی از مسوولان وارد بیرجند شد.

دیدار با مسوولان عالی استان، شرکت در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان فرهنگی استان برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های روز اول سفر ابوشریف است.

سفر به شهرستان مرزی درمیان و حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha