سرمربی چادرملو: نباید بین تیم‌ها تبعیض باشد/ از فوتبال آلمان درس بگیریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: نباید در جام حذفی تبعیض را شاهد باشیم و در این رابطه بهتر از فوتبال آلمان درس بگیریم.

به گزارش ایرنا، سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: قرعه سختی به نام ما خورد چرا که هوادار تیم بسیار خوبی است و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. آنها تیم غیرقابل پیش‌بینی هستند و تاکتیک‌های متعددی را اجرا می‌کند.

وی افزود: هوادار از حضور مربی‌ای بهره می‌برد که در سه سال اخیر دو بار قهرمان جام حذفی شده و از دوستان خوب من است. فکر نمی‌کردیم در جام حذفی با تیم ساکت الهامی مواجه شویم و به هر حال امیدوارم فردا خوب درس پس بدهم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو در رابطه با اینکه آیا ممکن است تیمش شگفتی ساز باشد، گفت: جام حذفی، فرصتی برای تیم‌هایی است که در رده‌های پایین‌تر حضور دارند و مثل تیم ما و همینطور تیم‌های لیگ دو که به این مرحله رسیدند. این شانس هم وجود داشته که گاهی این تیم‌ها به رده‌های بالاتر صعود کرده‌اند.

وی ادامه داد: دیدار فردا جدال سختی برای ما و حریف خواهد بود. البته همه تیم‌های لیگ برتری که با تیمی از رده پایین‌تر بازی می‌کنند رقابت سختی را پیش رو دارند.

اخباری در مورد اینکه تیمش در این بازی میهمان است، گفت: سازمان لیگ برای این مرحله تیم های لیگ برتری را میزبان اعلام کرد اما بهتر بود کاری که در فوتبال آلمان انجام می‌شود را الگو قرار دهد. برای مثال ما در مرحله قبل توانستیم یک تیم را حذف کنیم و به اینجا برسیم و بهتر است برای تعیین میزبان قرعه‌کشی انجام می‌شد. اینکه این امتیاز برای تیم‌های لیگ برتری وجود دارد تبعیض‌آمیز است.

سرمربی چادرملو گفت: بازیکنان ما این شانس را دارند که دیده شوند. بارها در جام حذفی اتفاق رخ داد که بازیکنی از لیگ‌های پایین مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در نهایت جذب سرخابی‌ها شده است. در این شرایط سرنوشت بازیکن تغییر می‌کند.

اخباری تاکید کرد: فردا با توجه به تمرینات خوبی که انجام دادیم، بازی تاکتیکی انجام می‌دهیم. با تیم سختی بازی داریم که سرمربی باهوشی دارد. سعی می‌کنیم بازی خوبی از کار دربیاید.

وی در رابطه با اینکه آیا بازیکنان شما با پیشنهاد لیگ برتری مواجه هستند یا خیر، تصریح کرد: ما هم تیم صنعتی هستیم اما بودجه‌مان محدود است. در قالب بودجه سعی می‌کنیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم و بازیکنان نیز که در قالب تاکتیکی‌مان هستند را بگیریم اما این تیم‌ها کار را با ارقامی که به بازیکنان پیشنهاد می‌کنند مشکل کرده‌اند.

سرمربی چادرملو گفت:‌در این شرایط جذب بازیکن سخت است. با این حال خیلی در قید و بند این مسائل نیستیم و سعی می‌کنیم بازیکنان با انگیزه‌تر و آنها که تشنه بازی کردن هستند را جذب کنیم. بازیکنان ما هم پیشنهاد لیگ برتری هم دارند. گودرز داودی به تیم نفت مسجد سلیمان رفت. سه بازیکن دیگرمان هم پیشنهاد لیگ برتری دارند.

وی تاکید کرد: سعی می کنیم بازیکن را از اهدافش و پیشرفت دور نکنیم اما باید منافع باشگاه را هم در نظر بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha