۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84993752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فولاد خوزستان: جنگیدن در سه جام هیجان انگیز است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جنگیدن در سه جام علاوه بر دشوار بودن، بسیار هیجان انگیز است بنابراین باید خودمان را تقویت کرده تا نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم خوشه طلایی ساوه در رقابت های جام حذفی بیان کرد: بازی های جام حذفی سخت تر از لیگ برتر است زیرا در لیگ‌ فرصت برای جبران اشتباه هست ولی در جام حذفی زمان محدود است و گاهی اولین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود بنابراین باید دقیق و هوشیار باشیم.

وی افزود: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و این بارها ثابت شده‌ است لذا نباید در این مسابقات هیچ تیمی را دست کم گرفت. برابر تیم خوشه طلایی ساوه با انگیزه کافی وارد زمین می‌شویم و امیدوارم شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه در فوتبال بازی آسان وجود ندارد گفت: بازی‌های تیم خوشه طلایی را دیده‌ایم و آنها را آنالیز کرده‌ایم. آنها تیم قابل احترامی هستند و مثل تمامی مسابقات باید با تمرکز کامل در میدان حاضر شویم.

وی افزود: تیم فولاد قبلا طعم قهرمانی در جام حذفی را چشیده‌ است و به خوبی می‌دانیم که در این جام باید در تمامی مسابقات با تمرکز بالا حاضر شویم و تا ثانیه آخر تلاش کنیم. اگرچه در بازی مقابل تیم خوشه طلایی چند بازیکن مصدوم داریم اما به هیچ وجه حریف را دست کم نخواهیم گرفت.

نکونام گفت: باید خودمان را برای جنگ در سه جام آماده کنیم. بعد از جام حذفی، دوباره به لیگ بر می گردیم و خیلی زود هم لیگ قهرمانان برایمان آغاز می شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های جام حذفی، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه در اهواز به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha