دشمن در تهاجم خود علیه جمهوری اسلامی کانون خانواده را هدف قرار داده‌است

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمن در تهاجم فعال خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، کانون خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در نشست اعضای کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تهاجم علیه کشورمان ، کیان خانواده در ایران را مورد هدف قرار داده و به صراحت رابطه های درون و برون خانواده را مورد تاراج قرار داده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بانوان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود نقشه راه جامعه را در مواجهه با توطئه دشمنان ترسیم کردند و اظهار داشتند که ما در بحث حقوق زنان باید تهاجمی عمل کرده و اجازه ندهیم فرهنگ ما مورد تهاجم قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب افزود: در حوزه جهاد تبیین وظیفه آحاد جامعه سنگین و حساس و می توانیم ضمن صحبت کردن چهره به چهره با فریب خوردگان به روشنگری بپردازیم و دستگاه های فرهنگی و متولیان امور می توانند با برنامه ریزی اصولی به جامعه کمک کنند.

این مسئول توطئه های دشمنان را جنگی علنی در حوزه جنگ نرم خواند و اضافه کرد: دشمنان با هدف قرار دادن فکر و اندیشه برخی از جوانان ما ذهن بعضی جوانان ما را با بمب باران تبلیغاتی کرده و دچار بحران هویت کنند و این وظیفه دستگاه ها و افراد با نفوذ است که با مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند، برای مقابله با چنین اهداف ضد فرهنگی برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: در غرب مفهوم خانواده از بین رفته و تحریف حقایق به شکل بزک شده به مردم آن‌ها و کشورهای جهان سوم خورانده می شود تا چهره مناسب‌تری از خود عرضه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فضای مجازی را برای بیان حقایق و جنگ با دشمن یک فرصت دانست و یادآور شد: ما اهل منطق هستیم و دشمنان با تحریف و برخوردهای نامناسبت به مقابل ما آمده اند و نباید دچار یاس و ناامیدی شویم، برای تحقق این مهم باید آگاهانه و با استفاده از فرصت مجازی به عرصه مقابله با دشمنان قسم خورده نظام وارد شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha