۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84994615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر جنگ رژیم اسرائیل رئیس شرکت تسلیحاتی «رافائل» را تغییر داد

تهران- ایرنا- وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «یووال اشتاینتز» از وزیران پیشین این رژیم را به عنوان رئیس شرکت تولید سلاح و فناوری تسلیحاتی «رافائل» رژیم صهیونیستی انتخاب کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه صهیونیستی «آی ۲۴»، «یوآو گالانت» افزود که اشتاینتز به جای «عوزی لانداو » که به مدت ۶ سال این منصب را برعهده داشت و بعد از طی مراحل لازم و تایید سازمان شرکت های رژیم صهیونیستی روی کار خواهد آمد.

یووال اشتاینتز ۶۴ ساله به مدت ۲۳ سال نماینده حزب راستگرای لیکود در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و پیش از این وزیر دارایی، وزیر اطلاعات و وزیر انرژی نیز بود.

شرکت تسلیحاتی رافائل وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی است و به عنوان آزمایشگاهی برای تحقیق و توسعه تسلیحات و فناوری به شمار می رود. این شرکت قبلاً اداره توسعه تسلیحات نامیده می شد.

شرکت رافائل به توسعه و تولید تسلیحات و فناوری های نظامی برای ارتش رژیم اسرائیل می پردازد و همچنین به دنبال صادرات محصولات نظامی خود است و پروژه های فعلی آن در زمینه توسعه تسلیحاتی محرمانه است.

سه سامانه پدافند موشکی موسوم به «گنبد آهنین»،«گنبد هواپیماهای بدون سرنشین» و «فلاخن داوود» به همراه موشک های «اسپایدر» از تولیدات این شرکت صهیونیستی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha