طلاب جوان پاسخگوی شبهات اعتقادی و سیاسی جامعه باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: طلاب جوان با تقویت دانش و علم خود، پاسخگوی شبهات سیاسی، فکری و اعتقادی جامعه باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در دیدار دانش آموختگان و فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران کردستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: طلاب تقویت پایه علمی و رشد فکری، سیاسی و اعتقادی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: شما طلاب باید سعی کنید از علم جدا نشوید و با تلاش شبانه روزی و مطالعه بیشتر در زمینه های مختلف، سطح علمی خود را تقویت و ارتقا دهید.

نماینده ولی فقیه در کردستان، تقویت و رشد فکری، سیاسی و اعتقادی را برای دانش آموختگان و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران ضروری برشمرد و افزود: شرط پاسخگویی به شبهات افزایش آگاهی نسبت به مسائل است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مبانی ضرورت تبلیغ دین توسط دانش آموختگان حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: مجاهدانه در راستای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام تلاش کنید و برای گسترش آن، فعالیتهایی در ابعاد محلی و خانوادگی داشته باشید.

وی، اخلاص و پرهیز از رفتار اداری را برای طلبه ها و دانش آموختگان حوزه مورد تاکید قرار داد و افزود: ضمن داشتن اخلاص، نباید از امرتربیت و آموزش غفلت کرد و در کنار آن باید، فنون و آداب کلاس داری و مدرسه داری را آموخت.

بیش از چهار هزار طلبه و روحانی در کردستان فعالیت دارند که از این تعداد سه هزار و ۷۰۰ روحانی اهل سنت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha