۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰
کد خبر: 84994899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الهامی: آرام‌ ترین مربی لیگ هستم

۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰
کد خبر: 84994899
الهامی: آرام‌ ترین مربی لیگ هستم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در لیگ بیست‌و دوم یکی از آرام‌ترین مربیان در کنار زمین بودم و سعی کردم با آرامش تیمم را هدایت کنم.

به گزارش ایرنا، «ساکت الهامی» عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی پس از بازی با چادرملو در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های ایران که با پیروزی یکی برصفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: امروز داوران قضاوت بسیار خوبی را از خود نشان دادند و به طور حتم اگر این روند را در لیگ برتر نیز ادامه دهند شاهد داوری‌های خوب خواهیم بود.

وی افزود: حریف نمایش خوبی را مقابل ما به اجرا گذاشت و به عبارت ساده‌تر می‌توانم بگویم چادرملو تیم هوادار را سورپرایز کرد ولی با برنامه و آنالیزی که داشتیم توانستیم به برتری رسیده و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: در اواخر بازی اتفاق خاصی رخ نداد، بازیکن چادر ملو جملاتی را خطاب به بازیکن ما بر زبان آورد و من به او گفتم نباید این حرفها را بزنی و به رفتار وی اعتراض کردم.

الهامی تصریح کرد: من از عملکرد تیمم و فوتبالی که به نمایش می‌گذارند رضایت دارم شاید در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌ایم اما در اجرای هدفی که داشتیم انتظارات را برآورده‌ ساختیم و هدف ما این است که در ادامه فصل از نظر تاکتیکی پیشرفت کنیم.

وی تاکید کرد: نقل و انتقالات یک اصولی دارد که باید همه تیم ها آن را رعایت کنند و اگر می‌خواهند بازیکنی را از یک تیم جذب کنند به آن باشگاه نامه بزنند. چیزی که در تمام دنیا قانونی است. اینکه با خود بازیکن صحبت کنند و بعد با باشگاه‌ها بخواهند مذاکره کنند اتفاق خوبی نیست.

سرمربی هوادار گفت: من مربی ‌ای هستم که در کنار زمین جنب و جوش دارم و برای اینکه بازیکنانم را تشویق کنم هیجان دارم، خیلی از مربیان در دنیا کنار زمین رفتارهای خاصی از خود نشان می‌دهند، اگر خودم را چشم نزنم در لیگ بیست‌و دوم یکی از آرام‌ترین مربیان در کنار زمین من بودم و سعی کردم با آرامش تیمم را هدایت کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha