۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84994949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در محورهای کوهستانی گناباد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

گناباد-ایرنا- رییس پلیس راه گناباد گفت: به دلیل شدت بارش برف و یخ زدگی سطح محورهای مواصلاتی تردد وسائل نقلیه در جاده ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرگرد محسن زنگویی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد در محورهای کوهستانی بخش کاخک این شهرستان و محور کلات به سمت فردوس استان خراسان جنوبی به دلیل کاهش دید ناشی از کولاک شدید برف به سختی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: بارش شدید برف به خصوص در محور کوهستانی کلات گناباد به سمت فردوس استان خراسان جنوبی به حدی است که تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده ای به راحتی امکان برف روبی از سطح جاده را ندارند.

رییس پلیس راه گناباد از رانندگان وسائل نقلیه خواست که از سفر و ترددهای غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی این شهرستان خودداری کنند.

وی با اشاره به مسدود شدن محور کاخک گناباد به سمت سرایان استان خراسان جنوبی از مسافرانی که قصد عزیمت در این مسیر را دارند خواست که از محور گناباد به بجستان و فردوس به این شهرستان سفر کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد هم پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت: محور "کاخک به کریمو" این شهرستان به سمت سرایان استان خراسان جنوبی به دلیل شدت بارش کولاک و برف عصر سه‌شنبه مسدود شد.

ابوالفضل شاکری افزود: محور کاخک به کریمو در شهرستان گناباد تا اطلاع ثانوی و تا زمان بازگشایی این جاده مسدود است.

وی با اشاره به بارش برف در همه مناطق شهری و روستایی گناباد تصریح کرد: بقیه محورهای مواصلاتی این شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.

شاکری ادامه داد: تردد در دیگر جاده‌های شهرستان گناباد بدون مشکل خاصی در جریان است و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی، زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

بارش برف و سرما و همچنین یخبندان شدید از عصر سه شنبه تا ظهر چهارشنبه هفته جاری بویژه در مناطق کوهستانی این شهرستان ادامه دارد.

داریوش شیبانی افزود: در همین مدت برودت هوا در گناباد تا منفی ۱۰ درجه هم کاهش می یابد و این سرمای شدید و یخبندان تا روز جمعه ماندگار است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha