۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 84995741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵۲ پروژه زیرساختی امسال در ایلام تکمیل شده است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۶۵۲ پروژه زیرساختی و عمرانی در این استان از ابتدای امسال تاکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

سعید هژبری روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

وی افزود: پروژه های افتتاح شده در زمینه های راه، درمان، آموزش، گاز، برق، کشاورزی، عشایری، فناوری و اطلاعات، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب و ... بوده اند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ۴۵۶ پروژه نیز با اعتبار سه هزار و ۸۹ میلیارد تومان در حال اجراست که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها ۱۶ هزار و ۸۶۹ میلیارد تومان است.

هژبری اولویت در تکمیل پروژه های نیمه تمام را با طرح هایی عنوان کرد که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ۳۵۸ پروژه نیز در حوزه های کشاورزی ، گاز ، راه، درمان، آب و فاضلاب ، آموزش، برق، عشایری، فناوری و اطلاعات، میراث فرهنگی و ... با اعتباری معادل چهار هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان در دستور کار و برنامه ریزی و مطالعه برای سال آتی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام با ۲۰ هزار و ۱۶۴ کیلومترمربع معادل ۱.۲ درصد مساحت کشور را داراست و حدود ۶۰۰ هزار نفر معادل ۷۳ درصد جمعیت کشور ایران را در خود جای داده است.

این استان شامل ۱۲ شهرستان، ۲۷ شهر، ۳۲ بخش و ۵۲ دهستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha