چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در بوشهر برگزار می شود

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در هشت سرفصل به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بوشهر اظهار کرد: فرهنگ، معارف و آموزه های رضوی، سبک زندگی رضوی، فرهنگ زیارت، جلوه های مهربانی و مهرورزی در سیره امام رضا(ع) و آموزه های دینی و تربیتی در سنت و سیره امام رضا(ع) بخشی از سرفصل های این جشنواره به شمار می رود.

وی اضافه کرد: امام رضا(ع) و خانواده و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان، امام رضا(ع) عالم آل محمد (ص) و امام رضا(ع) و انقلاب اسلامی از دیگر موضوعاتی است که علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار در ۲۰ اسفندماه سال جاری و اختتامیه این جشنواره در ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در بوشهر برگزار می شود.

افروغ ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت shamstoos.ir و رایانامه razavifestival.soc.@gmail.com و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۵۳۶ اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این جشنواره کسب و آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ملی رضوی امسال در حالی برای بیستمین سال برگزار می شود که پیش از این، استان بوشهر میزبانی این جشنواره در رشته های شعر رضوی، خاطره نویسی رضوی و سفرنامه نویسی رضوی بر عهده داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: البته هنرمندان استان می توانند در رشته دیگر در قالب جشنواره رضوی که دبیرخانه و محل برگزاری آنها در سایر استان ها است نیز شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha