۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84996008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونالدو در پیشنهاد میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰، سفیر عربستان نیست

تهران- ایرنا- باشگاه النصر عربستان وجود بندی در قرارداد فوق ستاره پرتغالی این باشگاه مبنی بر تعهد وی به منظور ایفای نقش سفیر عربستان در پیشنهاد ریاض برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغالی ماه گذشته با امضای قراردادی به مدت دو سال و نیم و به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون یورو به النصر پیوست.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که مرد ۳۷ ساله در ازای حمایت از عربستان در پیشنهاد این کشور برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰، مبلغی معادل رقم قراردادش دریافت خواهد کرد.

با این حال، باشگاه عربستانی در بیانیه‌ای با تکذیب این خبر نوشت: النصر به منظور شفاف‌سازی درباره گزارش‌های خلاف واقع، اعلام می‌کند که قرارداد رونالدو با این باشگاه حاوی هیچ بند یا تعهدی درباره پیشنهادات میزبانی جام جهانی نیست. تمرکز اصلی او باشگاه النصر و همکاری با هم‌تیمی‌هایش برای کمک به موفقیت تیم است.

پنجره تسلیم پیشنهادات میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ سال گذشته باز شد و برنده مناقصه میزبانی نیز در کنگره فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در سال ۲۰۲۴ اعلام خواهد شد. جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha