اجرای پویش هر خانه یک جشن به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در شهر ری

شهر ری- ایرنا- رئیس مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) پویش هر خانه یک جشن و تهیه و توزیع سبدهای معیشتی تحت عنوان « طرح هل اتی » به ایتام و نیازمندان در شهر ری اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر کاظمی چهارشنبه اظهار داشت: موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (ع)، برای تبیین سیره حضرت فاطمه و جلوه های رفتاری و گفتاری آن حضرت با سخنرانی علمای دینی و مدیحه سرایی شاعران و ذاکران اهل بیت از روز گذشته سه شنبه آغاز و تا روز پنجشنبه به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه حضرت زهرا (س) با همکاری و حضور هیأت مذهبی واقع در چشمه علی شهرری برگزار می شود.

حجت الاسلام کاظمی بیان کرد: همچنین همخوانی گروه سرود نوجوانان، تواشیح، مسابقه، اهدای جایزه (کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۴ هدیه نقدی) و حضور میهمانانی از چهره های شاخص ورزشی از دیگر بخش های این جشن می باشد.

اجرای پویش هر خانه یک جشن به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در شهر ری

قابل ذکر است که مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان عج، در سال ۱۳۷۹ در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با هدف نشر فرهنگ مهدویت و انتظار و تحقق شعار شناخت و معرفت امام (ع) ایجاد محبت و انس با آن حضرت و شناخت تکالیف زمان غیبت به همت خادم اهل بیت مرحوم حجت الاسلام محمدرضا زنگنه تأسیس شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha