پاس گرگان به رده پنجم لیگ برتر والیبال صعود کرد

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان با پیروزی سه بر یک مقابل فولاد سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر کشور به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که امروز چهارشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، شاگردان عیسی سنگدوینی در دست اول فولاد سیرجان را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست دادند.

در وقت دوم بازی بازیکنان میهمان با ارائه بازی برتر و استفاده از اشتباهات زیاد پاس گرگان بخصوص در سرویس، با اختلاف هشت امتیازی از میزبان پیش افتادند و در نهایت نیز ۲۵ بر ۱۶ پیروزی را کسب کردند.

هرچند که فولاد سیرجان تلاش کرد ست سوم این بازی را همچون دست قبل از آن خود کند اما در پایان این ست، پاس گرگان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

در گیم چهارم پاس گرگان با آنالیز درست میهمان خود توانست بازی برتری را ارائه کند اما در میانه های این وقت هردوتیم نزدیک به یکدیگر به کسب امتیاز پرداختند اما رفته رفته میزبان نبض بازی را بدست گرفت و ۲۵ بر ۲۱ تیم برتر این دیدار شد.

پاس گرگان با پیروزی در این دیدار از رتبه هفتم به رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور صعود کرد.

کیوان عابدزاده و میثم پارسه بعنوان داوران اول و دوم، امیر طلوع‌کیان به عنوان ناظر فنی و محمد شاهمیری به عنوان ناظر داوری این بازی را قضاوت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha