۲۲ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84996475
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کمینه دما در خراسان‌شمالی به ۲۴ درجه زیر صفر رسید

بجنورد- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: دمای هوا در برخی مناطق استان صبح امروز(پنجشنبه) به منهای ۲۴ درجه سانتیگراد رسید و تمامی مناطق استان دمای زیر صفر را تجربه کردند. 

هادی شیرازی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روستای کوسه در شهرستان شیروان در شبانه روز گذشته با کمینه دمای منهای ۲۴ درجه سانتیگراد سردترین و اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای سه درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

وی افزود: در این مدت دمای هوای کوسه نسبت به دیروز پنج درجه سانتیگراد سردتر گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته کمینه دمای بجنورد مرکز استان منهای ۱۵ درجه و بیشینه دمای آن منهای یک درجه سانتیگراد گزارش شده است که دمای بیشینه این شهر هم نسبت به دیروز هفت درجه کاهش یافت.

وی گفت: در سه شب گذشته هوای سرد و زمستانی در تمامی نقاط استان حاکم شد و در بیشتر ایستگاه های استان به زیر صفر درجه رسید و براساس پیش بینی ها، سرمای هوا فردا هم در مناطق مختلف استان حاکم است.

شیرازی ادامه داد:سرمای هوا تا اوایل هفته آتی در استان ماندگار است.

به گزارش ایرنا، بارش برف پس از وقفه طولانی در مناطق مختلف خراسان شمالی از سحرگاه دوشنبه جاری آغاز و فعالیت این سامانه بارشی تا اوایل هفته آتی در استان فعال است.

مصرف گاز خانگی در خراسان شمالی با سرمای زمستانه و برودت هوا افزایش چشمگیری یافته است و این روند فعالیت بسیاری از صنایع استان را کند کرده و نیاز است تا شهروندان در این فصل مصرف این سوخت گرانبها را مدیریت کنند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر در شمال شرق کشور واقع است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha