استاندار کرمانشاه: آمادگی استفاده از مشورت‌های علمای استان را داریم

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: امامان جمعه امینان جامعه هستند و استانداری کرمانشاه آمادگی کامل دارد از مشورت‌های ارزشمند علما استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدطیب صحرایی» روز پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، در حمایت از فضای معنوی و دینی استان اظهار داشت: برای حمایت از فضای معنوی و ارزشی استان لحظه ای کوتاه نخواهم آمد، لذا یقینا امامان جمعه مشاوران امین استاندار در منطقه هستند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی تاکنون وحدت بوده است، افزود: وحدت رمز موفقیت ماست، زیرا امامین انقلاب دو متفکر بی بدیل انقلاب اسلامی هستند و فرمایشات آنها راهبردی است.

وی از امامان جمعه به عنوان امینان جامعه یاد کرد و افزود: اگر دشمنان و معاندان بخواهند در میان ما رخنه کرده و وحدت ما را نشانه روند باید اول خودمان آگاه باشیم، لذا اعلام می داریم امامان جمعه استان خود ید واحده و جبهه مستحکم علیه دشمن هستند.

صحرایی با بیان اینکه هیچگاه معاندان صداقت و درستی ندارند، لذا وقتی خط دشمنان را خداوند معرفی می کند طبعا خط دوستان را هم معرفی می کند در ادامه اظهار داشت : امامان جمعه امینان جامعه هستند و استانداری کرمانشاه آمادگی کامل دارد از مشورت های ارزشمند علما استفاده کند.

وی در خصوص اهمیت جهاد تبیین تأکید کرد: در جهاد تبیین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اول باید خودمان مستحکم باشیم، آگاه باشیم و نسبت به عظمت انقلاب واقف باشیم، باید بدانیم در قبل از انقلاب چهل هزار نفر آمریکایی از دولت ایران حقوق می گرفتند و حقوق آن چهل هزار نفر از حقوق ارتش ایران بیشتر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha