معاون وزیر اقتصاد: مردم در میز ارتباطات مردمی باید رفع مشکلاتشان را لمس کنند

یزد-ایرنا- معاون بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رفع مشکلات مردم محور برنامه های دولت در سفرهای استانی است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مبین سلمانیان در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به گستردگی حوزه اقتصاد و مراجعات حضوری مردم باید طوری عمل شود که مردم تکریم شوند و مشکلاتشان نیز حل شود.

وی ادامه داد: باتوجه به تجربه‌ای دور اول سفر ریاست‌ جمهوری، مسایل و مشکلات مردم در این دور از سفر احصاء شده و برای حل آن پیگیری های لازم انجام خواهیم داد.

معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد گفت: معاون وزیر، مدیران‌ کل و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف این وزارتخانه به استان یزد سفر کرده تا با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات کنند.

میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه مسائل مالیاتی، گمرکی، بیمه، بانک، اموال تملیکی و بورس طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه۲۱ ، ۲۲ و ۲۳ دیماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha