کوهیان: با حفظ تمرکز موفق شدیم نماینده لبنان را شکست بدهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‎‌آهن اصفهان پس از برتری در سوپر لیگ غرب آسیا گفت: بازی سختی بود اما با حفظ تمرکز موفق شدیم در خانه نماینده اردن را شکست بدهیم.

به گزارش ایرنا، فرزاد کوهیان بعد از برد ارزشمند تیمش برابر نماینده اردن و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: آنچه در این دیدار مهم بود آن بود که تمرکز خودمان را حفظ کنیم و با رعایت این اصل موفق شدیم امشب و در خانه یک برد ارزشمند را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در طول بازی سعی کردیم زمان و بازی را مدیریت کنیم و خوشبختانه در این اصل موفق بودیم. ارتدوکس هم تیم خوبی بود اما در نهایت موفق شدیم آنها در دیداری خانگی و با نتیجه ۸۹ بر ۸۱ شکست داده و روند کاری خودمان را به خوبی ادامه دهیم.

در ادامه این نشست محمدرضا اکبری بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن هم گفت: تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای این بازی سپری کرده بودیم و انگیزه زیادی برای برد و پیروزی داشتیم. هدف ما این بود که روند تیمی خودمان را ادامه بدهیم و در این راه هم موفق بودیم.

گفتنی است با توجه به پیروزی بیروت لبنان در دیدار روز گذشته خود، ذوب‌آهن اصفهان با توجه به برد امروز جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha