۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84997281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: مردم در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند

بجنورد- ایرنا- امام جمعه بجنورد گفت: گاز تمام صنایع و واحد های تولیدی این استان بدلیل برودت هوا و تامین سوخت بخش خانگی قطع شده است ولی شهروندان نیز باید در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: بخشی از گاز کشور از ترکمنستان تامین می شود که اینک بخشی از این گاز کم و یا قطع شده است و باید این ذخایر را مدیریت کرد.

وی افزود: مصرف گاز نیز از لحاظ شرعی درست نیست و باید تمامی مشترکان در این شرایط انرژی را به صورت بهینه مصرف کنند.

امام جمعه بجنورد بر نظارت هرچه بیشتر بر نانوایی ها تاکید کرد و ادامه داد: آردی که به نانوایی ها تحویل داده می شود نباید خارج از شبکه توزیع شود چرا که از لحاظ شرعی و دینی درست نیست.

وی بیان کرد: مسوولان و ناظران باید در خصوص انحراف آرد نظارت جدی تری داشته باشند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

حجت الاسلام نوری ضمن گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: در طول تاریخ زنی به بزرگی فاطمه زهرا (س) به دنیا نیامده است ایشان افتخار تمامی مسلمانان هستند.

وی عنوان کرد: ایشان نمونه مادر، همسر و خانواده درست که الگوی مناسبی برای مردان و زنان الگو است.

امام جمعه بجنورد گفت: اینک نظام جمهوری اسلامی نیز به زنان توجه ویژه ای دارد و در هیچ دین و آیینی اینچنین به زن حرمت داده نمی شود.

نوری در بخش دیگری از سخنانش به اغتشاشات اخیر نیز اشاره ای کرد و تصریح کرد: دشمنان می خواستند نقاط قوت نظام را از بین ببرند و با تبلیغات ذهن ها را منحرف کنند و اراده ها را عوض کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند مردم را در برابر نظام قرار دهند بیان کرد: دشمنان امینت را نشانه گرفته اند چرا که ایران اسلامی از این نظر در منطقه نمونه است.

امام جمعه بجنورد همچنین در پایان به اهانت مجله فرانسوی نیز اشاره ای کرد و گفت: در طول تاریخ این نشریه به مقدسات اهانت های زیادی کرده است و امروز به مرجعیت دینی اهانت کرده است.

نوری افزود: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری بین مردم وحدت و همدلی ایجاد می کند و تاکنون تمامی توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha