۲۵ درصد نانوایی‌های رازوجرگلان خراسان‌شمالی دوگانه سوز شد

بجنورد- ایرنا- فرماندار رازوجرگلان خراسان شمالی گفت: ۲۵ درصد نانوایی لواش و بربری در راستای تامین پایدار نان و صرفه جویی مصرف انرژی گاز در این شهرستان مرزی دوگانه سوز شد.

مصطفی حسن زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و اطلاعیه های شرکت گاز به منظور حفظ توازن و پایداری شبکه گاز تمامی اقدامات لازم برای مدیریت مصرف این انرژی در شهرستان اندیشیده شده است.

وی افزود: یکی از دغدغه ها در قطعی گاز، اختلال در فعالیت نانوایی ها و نگرانی برای تامین نان است که در این راستا ۲۵ درصد نانوایی های رازوجرگلان دو گانه سوز شده و قابلیت استفاده از سوخت مایع را دارند.

حسن زاده با اشاره به پایش ادارات سطح این شهرستان مرزی گفت: پایش ادارات و دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی در چند روز گذشته توسط کارشناسان در حال انجام است و اخطارهایی به مشترکین پر مصرف مبنی بر قطع گاز آنان داده شده است.

فرماندار رازوجرگلان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف، از کلیه همشهریان و اهالی شهرستان رازوجرگلان درخواست کرد در دمای مناسب و پرهیز از گرم کردن محیط‌های بلا استفاده و حفظ دمای منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه، شرایط استفاده هموطنان را از این نعمت خدادادی فراهم کنند.

شهرستان مرزی رازوجرگلان دارای بیش از ۱۰۰ واحد نانوایی فعال شامل لواش و بربری است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۷۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha