۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84998086
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 پویش «کودکان سایبری» در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) خراسان شمالی گفت: سومین طرح "پویش مردمی کودکان سایبری" با هدف آشنایی این قشر با آسیب‌های ناشی از استفاده فضای مجازی از امروز (شنبه ) در استان آغاز شد.

سرهنگ یوسف شاکری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح از امروز شنبه آغاز و تا ۲۴ دی ماه ادامه دارد و این طرح در بستر فضای مجازی کودکان را با خطرات احتمالی آشنا می کند.

وی با بیان اینکه ناآشنایی خانواده ها و کودکان با آسیب های فضای مجازی مشکلاتی را برای این قشر ایجاد می کند، افزود: هدف از اجرای این طرح، افزایش میزان آشنایی و آگاهی خانواده ها و دانش آموزان با شیوه های درست استفاده از فضای مجازی است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) خراسان شمالی افزود: سومین طرح پویش کودکان سایبری با شعار پلیس فتا حامی کودکان در فضای مجازی اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: در سال های اخیر ۱۰ فقره پرونده در پلیس فتای استان مرتبط با آسیب های فضای مجازی برای کودکان و دانش آموزان تشکیل شده است که با طرح شکایت خانواده دانش آموزان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

سرهنگ شاکری افزود: موضوع این پرونده ها ایجاد مزاحمت و سوء استفاده از حریم خصوصی کودکان تشکیل شده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) خراسان شمالی اظهار کرد: مردم می توانند شکایات و موارد مشکوک را با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha