۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84998157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جمعیت هلال احمر کشور با خانواده شهدای مدافع امنیت البرز دیدار کرد

کرج - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر با خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت استان البرز شهیدان «روح الله عجمیان» و «علی اصغر قورت بیگلو» دیدارکرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پیرحسین کولیوند در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: رشادت ها، فداکاری ها و ایثار مدافعان و شهدای امنیت توطئه اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: بسیج همیشه در میدان های سخت همراه و پشتیبان اسلام، انقلاب و رهبری معظم انقلاب بوده است و هرجا که دشمنان به دنبال ضربه زدن به پایه های انقلاب بودند بسیج بدون از فوت وقت وارد میدان شده و جزء دفاع از ناموس و اقتدار این مرز و بوم به چیزی نمی اندیشد.

در پایان این دیدارها رییس جمعیت هلال احمر کشور لباس این نهاد را به عنوان عضو افتخاری به خانواده این شهدای والامقام اهدا کرد.

شهید والامقام مدافع امنیت «سید روح الله عجمیان» دوازدهم آبان در جریان آشوب آزادراه کرج-قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج به دست اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «علی اصغر قورت بیگلو» بسیجی فعال یکی از پایگاه های نیروی مقاومت بسیج شهر کرج نیز در جریان آشوب های اخیر به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha