نجاتگران هلال احمر استان اردبیل به ۱۱۰ گرفتار در برف امدادرسانی کردند

اردبیل-ایرنا- نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان اردبیل به ۱۱۲ نفر از شهروندان گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش ایرنا در پی بارش‌های اخیر برف و کولاک در مسیرهای ارتباطی استان اردبیل امدادگران هلال احمر در این مسییرها مستقر شده و آماده امدادرسانی به مسافران عبوری از این مسیرها هستند.

در همین راستا نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس شهرستان خلخال به ۹۰ نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

بر اساس این گزارش ساعت ۰۲:۰۵ روز شنبه ۲۴ دی طبق گزارش دریافتی از راهداری شهرستان خلخال مبنی بر گیر افتادن چندین دستگاه خودرو در کیلومتر ۳۶ محور خلخال - اسالم تیم پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس با ۳ نفر نیروی عملیاتی و بکارگیری یک دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و به ۳۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

همچنین ساعت ۰۳:۴۵ تاریخ ۲۴ دی طبق گزارش مردمی به پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه حیران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین مبنی بر گیر افتادن یک دستگاه خودروی مینی بوس در کیلومتر ۲۵ محور نمین - آستارا، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری نمین با ۵ نفر نیروی عملیاتی و به کارگیری ۲ دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستان نمین به ۲۲ نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha