۲۵ دی ۱۴۰۱، ۷:۰۸
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 84998899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه نظامی رژیم صهیونیستی  بر اثر انفجار نارنجک زخمی شدند
آرشیوی

تهران - ایرنا- منابع خبری بامداد یکشنبه اعلام کردند که سه سرباز اسرائیلی بر اثر انفجار نارنجک دریک پایگاه نیروی هوایی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، روسیا الیوم گفت : حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این درحالیست که منابع عبری گزارش دادند که یک نارنجک دستی در دره اردن از سمت اسرائیل در پایگاه تیپ هوایی کافیر منفجر شد و سربازان زخمی شدند.

این رویداد در حالی رخ می دهد که اختلافات در اردوگاه و جناح های قدرت رژیم صهیونیستی با روی کار آمدن دولت افراطی نتانیاهو بشدت افزایش یافته و در همین راستا روز شنبه سرزمین ها اشغالی شاهد تظاهرات ده ها هزار نفر علیه بی بی شده است.

روزنامه "یدیعوت آحارانوت" چاپ سرزمین‌های اشغالی زارش داد که حدود یکهزار پلیس تأمین امنیت این تظاهرات در تل آویو را برعهده دارند.

عامی اشاد" فرمانده پلیس تل آویو پیش از آغاز این تظاهرات با گشت زنی در شهر خطاب به نیروهای خود گفت: باید حساس و صبور باشیم.

وی گفت، تنها هدف پلیس تل آویو برخورد با افرادی است که به ادعای وی دست به اقدامات خرابکارانه و خشونت می زنند.

از سوی دیگر دولت افراطی نتانیاهو فشارها و حملات علیه فلسطینان را افزایش داده و رهبران فلسطینی معتقدند که تهدیدهای روی کار آمدن کابینه افراطی راستگرا در رژیم صهیونیستی مستلزم فعالیت میدانی برای مقابله با اشغالگران و یورش و عربده شهرک نشینان صهیونیست است.

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر اهمیت تلاش، همکاری و هماهنگی مشترک با سایر گروه های فلسطینی تاکید کرد و خواستار گفت و گوی ملی سازنده میان جنبش های حماس و فتح شد.

وی عنوان کرد: از طرف همه گروه های فلسطینی آماده تلاش برای پایان دادن به شکاف داخلی و ایجاد راهبرد واقعی برای مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha