۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84999245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان مکلف به مدیریت مصرف گاز شد

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84999245
همدان مکلف به مدیریت مصرف گاز شد

همدان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: این استان به منظور مدیریت مصرف گاز، مثبت شدن تراز مصرف و رسیدن گاز به استان های شرق و شمال شرق ملزم به مدیریت مصرف گاز شد.

«علیمردان طالبی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد مدیریت بحران با حضور وبیناری وزیر کشور، استاندار همدان و دیگر مدیران اجرایی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد بحث و خواسته وزیر کشور اتخاذ تدابیری برای مدیریت مصرف گاز با هدف مثبت شدن تراز مصرف انرژی گاز و رسیدن انرژی به استان ها شرقی و شمال شرق بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار داشت: در این نشست همچنین اعضای مدیریت بحران به ویژه راهداری و شهرداری گزارشی درخصوص آخرین وضعیت راه ها و بازگشایی معابر درون شهری ارایه کردند.

طالبی ادامه داد: هم اینک همه مسیرهای برون شهری باز و تردد در آن جریان دارد اما تردد در مسیرهای روستایی به کندی صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به بازگشت مسافران مشهد به همدان، مسیر دسترسی به ایستگاه قطار نیز در حال بازگشایی و محوطه بیمارستان ها در حال پاکسازی است.

مدیرکل مدیریت بحران درباره تعطیلی ادارات و مدارس در روز دوشنبه هفته جاری نیز گفت: در این باره بعدازظهر پس از در نظر گرفتن مولفه هایی همچون میزان بارش برف، برودت هوا و ایمنی مسیرها تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha