کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم 

بوشهر_ ایرنا_ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف ۱۴ دستگاه خودرو تندرو شوتی، ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیلم کشف شد.

سردار حیدر سوسنی روز یک شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و مبارزه جدی با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس شهرستان دیلم با اشراف اطلاعاتی، یک کاروان ۱۴ خودرویی تندرو شوتی حامل کالای قاچاق را در مسیرهای خاکی منتهی به استان های همجوار شناسایی و طی یک عملیات منسجم و با مسدود کردن مسیرهای فرار، به شکل همزمان توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد قابل توجهی انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و آشپزخانه‌ای، پارچه و قطعات خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این که در این رابطه ۱۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۳۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سوسنی قاچاق را یکی از معضلات اقتصادی جامعه بر شمرد و از شهروندان خواست در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همراهی کنند و در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت مجرمانه در این زمینه، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha