قطع انشعاب گاز چهار مجتمع تجاری و جریمه ۲ واحد صنفی در مشهد

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: روز گذشته انشعاب گاز چهار مجتمع تجاری در این شهر به دلیل استفاده از گاز شهری قطع شد و ۲ واحد صنفی هم به علت رعایت نکردن مصوبه ستاد انرژی استان جریمه شدند.

امیر دلداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبه جدید ستاد انرژی خراسان رضوی، واحدهای تجاری و صنفی غیر ضروری به غیر از واحدهای توزیع کننده اقلام اساسی و نیز واحدهای بهداشتی و درمانی و نیز مجتمع های تجاری تنها مجاز هستند تنها از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر فعالیت کنند همچنین مجتمع های تجاری باید از سوخت دوم به جای گاز استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در نخستین گشت نظارتی که روز گذشته در پی صدور مصوبه جدید ستاد انرژی خراسان رضوی در شهر مشهد انجام گرفت ۲ واحد صنفی شامل یک موبایل فروشی در خیابان احمد آباد و یک لوسترفروشی در خیابان آخوند خراسانی به دلیل فعالیت بعد از ساعت ۱۸ برگه تخلف دریافت کردند که پرونده تخلف آنها پس از تشکیل به تعزیرات ارسال شد و هر کدام چهار میلیون تومان جریمه می شوند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بیشتر واحدهای صنفی شهر مشهد در شب گذشته به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی عمل و در ساعت ۱۸ تعطیل کرده بودند و در نخستین گشت نظارتی نیز بیشتر تلاش شد به واحدهای صنفی تذکرات لازم داده و برگه های نظارتی توزیع شود از این رو هیچ واحد صنفی مهر و موم یا با قطع انشعاب گاز و برق مواجه نشد.

دلداری افزود: لازم است که واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری تا پایان هفته فعالیت خود را به ساعت ۱۸ محدود کنند و از گاز شهری استفاده نکنند در غیر این صورت جریمه و انشعاب آنها قطع خواهد شد.

حدود ۱۳۰ هزار واحد صنفی زیر پوشش ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha