تزریق ناامیدی در جامعه حربه مهم غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تزریق ناامیدی مهمترین حربه غرب در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنان علاوه بر مردم، می‌خواهند مسوولان نظام را هم از انقلاب دلسرد و ناامید کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی اظهار کرد: راهکار این حربه دشمن، جهاد تبیین است که باید با استفاده از ظرفیت و فرصت دهه مبارک فجر، این مهم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری از آموزه‌های دین مبین اسلام گرفته شده و باید همه ما برای ادای این مهم با اهتمام ویژه وارد شویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه عملکرد نهادهای مختلف اجرایی و دخیل در حوزه دهه مبارک فجر به صورت کامل رصد و ارزیابی شود، اضافه کرد: یکی از مهمترین کارهایی که می‌توان در دهه فجر امسال کرد، اجرای ایده‌های جدید و کاربردی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: اجرای برنامه‌های خلاقانه به ویژه با استفاده از ظرفیت مدارس و مراکز آموزشی باید در دستور کار باشد و حتی الامکان نباید به سمت کارهای تکراری رفت.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی، دهه فجر امسال و راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: نظیر این راهپیمایی پرشور را در ۱۳ آبان امسال دیدیم که با حضور قابل توجه مردم برگزار شد و در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هم بار دیگر مردم با شور و شعور انقلابی خود حاضر می‌شوند و همه توطئه‌ها را نقش برآب می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: انجام ضرورت‌های جهاد تبیین در بخش‌های مختلف باید در دستور کار جدی مدیران قرار گیرد و این امر باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی نظیر فضای مجازی، مراکز آموزش عالی و مراکز آموزشی به ویژه مدارس با جدیت دنبال شود.

رضا ابراهیمی افزود: یکی از اقداماتی که باید در دستور کار باشد، اجرای روش‌های ابتکاری برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در ۴۴ سال گذشته است که باید با توجه ویژه به روحیات نوجوانان و جوانان تهیه شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مدیران نهادهای مختلف اجرایی و روسای کمیسیون‌های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر به بیان برنامه‌های خود برای دهه فجر امسال پرداختند.

برنامه‌های دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود؛ امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha