نماینده مجلس: دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی کنار مردم است

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم با اقدامات خود ثابت کرده که در رفع محرومیت پای کار است و در کنار مردم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی زنجانی روز دوشنبه در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان نقده در مسجد جامع محمدیار اظهار کرد: دولت سیزدهم با تلاش‌ شبانه روزی خود سبب تحول در مناطق محروم و محرومیت زدایی شده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی دستاوردهای عظیمی‌ در این مناطق داشته است، افزود: مردم قدردان جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار هستند.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس یکی‌ از اقدامات ارزشمند دولت در این شهرستان را تلاش برای اتمام تقاطع غیر هم سطح محمدیار عنوان کرد و ادامه داد: این طرح پس از چندین سال توقف؛ اینک در آستانه بهره برداری قرار دارد و هدیه‌ای به مردم منطقه محسوب می‌شود.

زنجانی‌ در رابطه با مطالبات مردم منطقه از دولت، اضافه کرد: پوسیده بودن لوله‌های آب شرب محمدیار، اجرای طرح هادی در روستاها و اتصال روستاها به شبکه گاز سراسری از عمده مطالبات مردم منطقه است.

نماینده مجلس: دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی کنار مردم است

تقاطع غیر هم سطح محمدیار تابلویی از اقدامات جهادی دولت است

حجت الاسلام حسین منیری امام جمعه محمدیار نقده هم با قدردانی از تلاش دولت در ارائه خدمات به مناطق محروم، گفت: پل غیر همسطح محمدیار که در دهه ۷۰ کلنگ‌زنی شده بود، با توجه ویژه دولتمردان سیزدهم در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ استانداری در آذربایجان غربی به محمدیار سفر نکرده بود، اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم نشان داده که با پشتوانه مردم قوی تر از همیشه در مسیر خدمتگزاری است.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی روز دوشنبه در قالب بیست و یکمین سفر شهرستانی خود میهمان مردم شهرستان نقده است.

محمدصادق معتمدیان در جریان این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، با مردم بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان دیدار و از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را بررسی می‌کند، در این سفر اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند.

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌هایی چون بازدید از زیرساخت‌های عمرانی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این سفر در دیدار با نمایندگان اقشار محتلف شهرستان نقده، راهکارهای حل مشکلات و همچنین زمینه‌های توسعه این شهرستان را بررسی می‌کند.

همچنین معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان با حضور در محل تالار فرهنگیان نقده در قالب میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ نیز در این سفر آماده دریافت مسایل و مشکلات مردم است و جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با محوریت توسعه شهرستان نقده نیز در پایان این سفر به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

معتمدیان در بدو ورود به شهرستان نقده با حضور در کلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha