فلاحت‌زاده: استقلال سردرگم بازی می‌کند/ سپاهان نوسان زیادی دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه این تیم هنوز سردرگم بازی می‌کند، گفت: بازی استقلال و سپاهان جدال دو مربی با تفکرات پرتغالی است. امیدواری آبی‌پوشان به ادامه فصل در گرو بازی مقابل سپاهان است.

فرشاد فلاحت‌زاده عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال تراکتور را بُرد اما باز هم سردرگم بود و آن استقلالی که انتظار داشتیم نبود. این تیم در روز پیروزی‌ هم ضعف‌هایی داشت که باید برطرف شود.

وی افزود: ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در هر مسابقه با تغییرات زیاد در ترکیب، نفرات خود را به میدان می‌فرستد و این نشان می‌دهد او هنوز به شناخت کافی و کامل از تیمش نرسیده و این یک ایراد بزرگ است و در هفته پانزدهم لیگ برتر تیم‌ها باید ترکیب ثابت خود را بشناسند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: این درست که پنالتی جزوی از فوتبال است اما از استقلالی که فصل گذشته بدون باخت جام را بالای سر برد، توقع می‌رود فوتبالی تاکتیکی‌تر، روان‌تر و قدرتمندتر به نمایش بگذارد. استقلال باید بدون حرف و حدیث برنده شود.

فلاحت‌زاده گفت: در نیم‌فصل دوم شرایط به کلی با نیم فصل اول تفاوت دارد. امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت است و تیم‌ها راحت نمی‌بازند. استقلال اگر می‌خواهد همچون فصل گذشته به مقام قهرمانی برسد باید از همان هفته‌های ابتدایی فصل، بار خود را ببندد و امتیازات کامل را کسب کند.

وی همچنین اضافه کرد: ساپینتو در هر بازی به‌دنبال جاروجنجال است و با رفتارهای خود برای استقلال حاشیه درست می‌کند. این رفتارها باعث می‌شود که حاشیه به تیم منتقل شود و بهتر است فکر خود را معطوف به مسائل فنی کند و دنبال حاشیه‌سازی نباشد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان جدال دو مربی با تفکرات پرتغالی است. در ابتدای فصل فکر می‌کردیم سپاهان با ژوزه مورایس مدعی جدی و اول قهرمانی در لیگ برتر باشد اما این تیم نوسان زیادی در این فصل داشته و در یک مسابقه بهترین نمایش را به اجرا گذاشته و در بازی دیگر تیمی ضعیف ظاهر می‌شود. استقلال باید از نقطه ضعف سپاهان نهایت استفاده را برده و با کسب یک نتیجه خوب در اصفهان، برای قهرمانی به ادامه فصل امیدوار شود.

تیم فوتبال استقلال پنجشنبه هفته جاری در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف سپاهان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha