دوستداران ورزش های زمستانی از سفر به کهگیلویه و بویراحمد پرهیز کنند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدلیل بارش شدید باران و برف ، ورود به این استان از مسیرهای بوشهر و شیراز با خطراتی همراه است و دوستداران ورزش های زمستانی از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنند.

علیرضا نیکروز روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسافران و گردشگران زمستانی که قصد دارند وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شوند در محورهای ارتباطی توسط پلیس راه ها به سوی مبدا راهنمایی می شوند.

وی تاکید کرد : البته به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افرادی که پیش از این وارد استان شده اند در مکان های مناسب اسکان داده می شوند و امکانات لازم در اختیار انان قرار داده می شود.

وی با اشاره به اینکه بارش شدید برف و باران که از بامداد امروز سه شنبه در کهگیلویه و بویراحمد بخصوص مناطق سردسیری آغاز شده است تا حوالی ساعت ۲۲ امشب ادامه دارد.

به گفته نیکروز هم اینک بارش در مناطق سردسیری استان از جمله بویراحمد ،دنا ، مارگون ،لوداب و جاده های ارتباطی منتهی به مناطق کوهستانی بصورت برف است و در شهرستان‌های گرمسیری استان بارش به شکل باران است.

فعالیت آموزشی مدارس در مناطق سردسیری تعطیل نیست بلکه غیر حضوری است

نیکروز اظهار کرد که فعالیت آموزشی مدارس در مناطق سردسیری استان تعطیل نیست فقط بدلیل بارش شدید برف و باران و کمک به پایداری شبکه گاز بصورت غیر حضوری انجام می شود و والدین می توانند برای ادامه آموزش فرزندان خود از شبکه آموزشی شاد استفاده کنند.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه برای استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر کرد.سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه وارد جو استان شده و فعالیت این سامانه بصورت برف و باران تا اواخر وقت سه شنبه ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی تمام مناطق استان را در بر گرفته است سازمان های خدمات رسان آمادگی لازم را برای مدیریت شرایط ایجاد توسط این سامانه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha