حل مشکل بی‌خوابی با لیگ‌ برتر درمانی؛ ۱۰۰ درصد تضمینی با تیم‌های دیازپامی

تهران- ایرنا- در بازی‌های چند تیم حاضر در لیگ برتر آنقدر گل‌های کمی رد و بدل می‌شود که می‌توان حین تماشای مسابقات آنها به خوابی عمیق رفت.

به گزارش ایرنا، نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود و باید دید جدال بین ۱۶ تیم حاضر در نهایت جدول لیگ بیست و دوم را به چه شکلی درخواهد آورد.

یکی از مهمترین مشکلات نیمه‌ی نخست لیگ برتر گل‌های کم رد و بدل شده بود. ۲۱۵ گل در ۱۲۰ مسابقه با میانگین ۱.۷۹. آماری فوق‌العاده ضعیف که با انبوهی از نتایج ۱-۰ و ۰-۰ همراه شد. بد نیست نگاهی به گل‌های رد و بدل شده در بازی هر یک از تیم‌های لیگ بیندازیم. جایی که مشخص می‌شود در بازی کدام تیم‌ها گل بیشتری زده شده و برعکس.

با اعداد حیرت‌انگیزی روبرو می‌شوید. در بازی‌های نفت مسجدسلیمان حدود ۲ برابر میانگین گل‌های لیگ شاهد گل بوده‌ایم. یک‌پنجم از گل‌های لیگ بیست و دوم در بازی‌های این تیم به ثمر رسیده است.

به جز نفت در دیدارهای چهار تیم دیگر نیز متوسط گلزنی حداقل ۲ گل بوده است که برای لیگ ما یک عدد قابل توجه به حساب می‌آید. نساجی، تراکتور، گل‌گهر و سپاهان در این دسته جای گرفته‌اند که همگی جزو تیم‌های بالانشین به حساب می‌آیند و اینطور نیست که تصور کنیم گلِ زیاد مساوی با رتبه‌ای پایین است.

حل مشکل بی‌خوابی با لیگ‌برتردرمانی؛ ۱۰۰ درصد تضمینی با تیم‌های دیازپامی

پرسپولیس و استقلال در رتبه‌های هشتم و نهم قرار دارند. در دیدارهای پرسپولیس ۲۶ گل با معدل ۱.۷۳ و در دیدارهای استقلال ۲۵ گل با میانگین ۱.۶۶ به ثمر رسیده است. در مسابقات تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو فقط نسبت به چهار تیم دیگر گل‌های بیشتری به ثبت رسیده و این نکته‌ی عجیبی است.

در مسابقات ۱۱ تیم میانگین گل‌های رد و بدل شده کمتر از ۲ گل است. آماری فاجعه‌بار که وقتی حیرت‌انگیزتر می‌شود که متوجه شویم ۲ تیم با متوسط زیر یک گل هم در لیگ حضور دارند. در مسابقات آلومینیوم اراک فقط ۱۴ گل رد و بدل شده(میانگین ۰.۹۳) و این عدد برای مس رفسنجان ۱۳ گل است(متوسط ۰.۸۶).

در مسابقات سه تیم پیکان، آلومینیوم و مس رفسنجان مجموعا گل های کمتری نسبت به گل‌های زده‌ی برخی تیم‌ها زده شده است. هفت تیم به تنهایی از بازی‌های مس رفسنجان گل زده‌اند و این نشان می‌دهد تماشای بازی‌های تیم محمد ربیعی و یا حتی تیم‌های مهدی رحمتی و مجتبی حسینی نمی‌تواند مخاطب را راضی کند.

در ادامه ترتیب تیم‌ها را مشاهده کنید. جدولی که نشان می‌دهد با تماشای کدام بازی‌ها می‌توانیم گل ببینیم و با تماشای کدام مسابقات احتمالا باید خمیازه‌های زیادی بکشیم. اگر با مشکل بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی‌های تیم‌های پایینِ جدولی پیش رو تماشا کنید تا به خوابی عمیق فرو بروید. آنها شبیه به قرص‌های خواب‌آور مثل دیازپام عمل می‌کنند.

نفت مسجدسلیمان ۴۷(۳.۱۳)

نساجی ۳۸(۲.۵۳)

تراکتور ۳۳(۲.۲)

گل‌گهر ۳۲(۲.۱)

سپاهان ۳۰(۲)

فولاد ۲۸(۱.۸۶)

صنعت نفت ۲۷(۱.۸)

پرسپولیس ۲۶(۱.۷۳)

استقلال ۲۵(۱.۶۶)

هوادار ۲۵(۱.۶۶)

مس کرمان ۲۵(۱.۶۶)

ملوان ۲۵(۱.۶۶)

ذوب‌آهن ۲۳(۱.۵۳)

پیکان ۱۹(۱.۲۶)

آلومینیوم ۱۴(۰.۹۳)

مس رفسنجان ۱۳(۰.۸۶)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha