۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85001700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز تحقیقات کیفری علیه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به اتهام آزار جنسی

تهران- ایرنا- دادستانی پاریس از آغاز تحقیقات کیفری علیه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره اتهامات آزار جنسی خبر داد.

به گزارش ایرنا، دادستانی پاریس تایید کرد که تحقیقات درباره اتهامات آزار جنسی علیه نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه آغاز شده و سونیا سوئی، یک مدیر برنامه فوتبالی شاکی این پرونده است.

پیرمرد ۸۱ ساله فرانسوی همچنین سال گذشته از سوی نشریه «so foot» به آزار جنسی چندین کارمند زن این نشریه متهم شد و فدراسیون فوتبال فرانسه نیز در واکنش، این نشریه را به تشکیل پرونده «افترا» تهدید کرد.

لوگرائه هرگونه اتهام آزار جنسی را رد کرده اما از سمتی که از سال ۲۰۰۱ برعهده داشت، «تعلیق» شد. دادستانی پاریس در گفت‌وگو با رویترز خبر آغاز تحقیقات علیه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه را تایید کرد.

سوئی مدعی شده است که لوگرائه به دفعات وی را برای بحث درباره مسائل کاری به اقامتگاه شخصی‌اش دعوت کرده و او را مورد آزار قرار داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه همچنین در واکنش به سوالی درباره اینکه اگر زیدن‌الدین زیدان، اسطوره آبی‌ها با او برای هدایت تیم ملی این کشور تماس بگیرد، چه پاسخی خواهد داد، گفته بود که «گوشی تلفن را جواب نمی‌دهد!»

وی در ادامه در واکنش به اینکه در این صورت زیدان هدایت برزیل را عهده‌دار خواهد شد هم گفت: عین خیالم هم نیست، هرجایی که می‌خواهد برود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha