چهار تن آرد یارانه‌ای در منزلی مسکونی در مشهد کشف شد

مشهد-ایرنا-رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۱۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای به میزان چهار تن در منزل مسکونی در این شهر کشف و ضبط شد.

علی‌اکبر نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی پایش بازرسان اتحادیه صنف نانوایان و همکاری بازرسان جهاد کشاورزی مبنی بر ذخیره آرد در منزلی مسکونی در خیابان عبدالمطلب مشهد، پس از اخذ حکم قضایی و هماهنگیهای مربوطه تیم بازرسی به این منزل مراجعه کرد.

وی با بیان این که این منزل از ۲ خیابان ورودی داشت ادامه داد: آرد کشف شده در این منزل به صورت کیسه‌های سرباز و در شرایط کاملا نامطلوب و غیربهداشتی نگهداری می‌شد که با توجه به وضعیت و شرایط مشاهده شده، بسته بندی در کیسه ‌های کوچکتر در حال انجام بوده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به کشفیات انجام شده، پرونده تخلف برای این مورد تشکیل و با دستور قضایی محموله کشف شد.

نصری افزود: میزان پخت واحدهای نانوایی توسط سامانه هوشمند فروش نان (نانینو) بررسی می‌شود و بررسی‌ها در خصوص نانوایی‌هایی که عرضه خارج از شبکه نان یا آرد داشته‌اند ادامه دارد.

وی اضافه داد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان را با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha