۱۳۰ سانحه رانندگی در همدان رخ داد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ۱۳۰ سانحه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل لغزندگی در معابر درون شهری این شهرستان رخ داد.

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار سوانح رانندگی در معابر درون شهری این شهرستان در روزهای گذشته با وجود بارش برف بین ۶۰ تا ۷۵ تصادف بود.

وی افزود: اما با متوقف شدن بارش برف به علت افزایش ترددها میزان سوانح نیز تا حدود ۲ برابر افزایش یافت که مهمترین علت آن تردد با سرعت غیرمطمئنه در جاده لغزنده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: با وجود قطع بارش برف اما همچنان معابر درون شهری خیس و لغزنده است بنابراین رانندگان باید برای پیشگیری از بروز تصادف با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ جمالی با تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به ترمیم حفره های معابر اقدام کند اظهار داشت: رانندگان با رسیدن به این قسمت ها برای عبور نکردن از روی چاله اقدام به تغییر مسیر ناگهانی کرده و احتمال بروز تصادف با تغییر مسیر وسیله نقلیه افزایش می یابد.

پراید در آتش سوخت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید صبح امروز در بلوار ارتش شهر همدان به علت نقص فنی در حین حرکت دچار حریق شد که بلافاصله راننده از خودرو پیاده و با آتش نشانی تماس گرفت.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: تیمی از آتش نشانی در محل حاضر شد اما حین مهار حریق، یک دستگاه سواری به علت بی توجهی راننده به جلو با مامور آتش نشانی برخورد کرد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: مامور آتش نشانی در این سانحه دچار شکستگی از ناحیه پا شده که برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha