شکایت از نماینده فدراسیون بین‌المللی موی‌تای در ایران رد شد؛ مسیر صلح را در پیش بگیرید

تهران- ایرنا- پرونده شکایت فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از نماینده فدراسیون بین‌المللی موی‌تای‌ در ایران بسته شد.

به گزارش ایرنا، پرونده شکایت وزارت ورزش و فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به صورت جداگانه علیه نماینده انحصاری و تام الاختیار فدراسیون بین‌المللی موی تای IFMA در ایران، با صدور قرار منع تعقیب برای وی بسته شد.

چند ماه پیش بود که این شکایت به بهانه اعلام فعالیت مستقل موی تای IFMA در کشور که بر اساس درخواست و تاکید فدراسیون بین‌المللی موی تای از جواد نصیری بود، انجام شد.

اخیرا و پس از گذشت بیش از ۸ ماه از جریان رسیدگی به این پرونده، سرانجام دادگاه صالحه رای قطعی را صادر و بر اساس آن، جواد نصیری از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد.

امید است اکنون وزارت ورزش و جوانان بعنوان متولی ورزش‌ کشور و همچنین مسوولان موی‌تای‌ که رشته‌ای بین‌المللی محسوب‌ می‌شود، مسیر صلح و همکاری را در پیش‌ بگیرند. موی‌تای در رویدادهای مهمی حضور دارد و تقویت آن می‌تواند به مدال‌آوری ورزش‌ کشور کمک شایانی کند.

چندی پیش سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود اختلاف نظر موی‌تای و فدراسیون انجمن‌های‌ ورزشی رزمی با برگزاری نشست برطرف خواهد شد اما اقدام عجیب فدراسیون و معرفی فرد جدیدی به‌عنوان مسئول‌ موی‌تای‌ کشور موجب واکنش فدراسیون بین‌المللی این رشته شد.

قطعا بهترین راه حل برای پایان دادن به ماجرای موی‌تای، برگزاری نشست و هم‌اندیشی‌ با مدیران ورزش‌ کشور است تا کار به ارگان‌های‌ بین‌المللی نکشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha