۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85002508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساحل گردشگرپذیر گناوه از زباله پاکسازی شد

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85002508
ساحل گردشگرپذیر گناوه از زباله پاکسازی شد

گناوه - ایرنا - ساحل زیبای ماسه‌ای بندرگناوه از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در استان بوشهر روز چهارشنبه به مناسبت هفته هوای پاک، از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این برنامه که به همت و همکاری اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری و شورای اسلامی شهر و آموزش و پرورش این شهرستان در بخشی از ساحل اجرا شد، مسئولان ادارات، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانش آموزان دختر و دوست‌داران محیط زیست شرکت کردند.

ساحل و دریا مهم‌ترین تفریحگاه این شهر است که در آن علاوه بر شهروندان، روزانه صدها نفر از مسافران و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به این بندر سفر می‌کنند، در منطقه به ورزش و سیاحت و استراحت می پردازند، اما در حفاظت از آن کوتاهی و حجمی زیادی زباله در این سواحل رها می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه در این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت هفته هوای پاک، با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکسازی ساحل را در برنامه قرار دادیم تا با انجام این حرکت مثبت، شهری عاری از زباله و آلودگی هوا داشته باشیم.

کامبیز عبدالهی افزود:با توجه به اهمیت و ارزش هوای پاک، امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم بویژه صنایع را برای محیط زیستی سالم و عاری از آلودگی داشته باشیم.

ساحل گردشگرپذیر گناوه از زباله پاکسازی شد

معاون فرهنگی شهرداری بندرگناوه گفت: ساحل این بندر به عنوان یک میراث، از زیباترین ساحل در کشور است و باید در حفظ و پاکیزگی آن همگان مشارکت داشته باشند.

سجاد ابراهیمی افزود: پاکسازی ساحل به مناسبت هفته هوای پاک بصورت نمادین در یکی از نقاط بکر آن انجام می شود و امیدواریم با همکاری و مشارکت شهروندان و حتی گردشگران آن را به یک فرهنگ و کار دائمی تبدیل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: مردم این منطقه باید قدر ساحل و هوای پاکی را که در این منطقه برخلاف دیگر شهرهای بزرگ که دچار آلودگی هستند، بدانند.

ضرغام مردانی افزود: پاکسازی ساحل این بندر باید به فرهنگ تبدیل و به صورت دائم با مشارکت همه اقشار جامعه در آید.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha